Deze klachtenregeling heeft als doel om schriftelijke klachten van cliënten op een zorgvuldige manier te behandelen. Heeft u een minder ernstige klacht, dan wordt u verzocht deze eerst telefonisch of in een persoonlijk gesprek met uw accountant of adviseur te bespreken. Mogelijk kan op deze wijze een passende oplossing worden gevonden.
De Commissie Klachtbehandeling draagt zorg voor een zorgvuldige en behoorlijke behandeling van schriftelijke klachten.
De medewerker die een schriftelijke klacht ontvangt, stuurt deze terstond door aan de Commissie Klachtbehandeling.
De behandeling van de klacht geschiedt door personen die niet bij de gedraging waarop de klacht betrekking heeft, betrokken zijn of zijn geweest.
De klacht vervalt zodra klager aan de Commissie Klachtbehandeling te kennen geeft dat de medewerker op wiens gedraging de klacht betrekking heeft, naar tevredenheid aan zijn klacht tegemoet is gekomen.
De Commissie Klachtbehandeling draagt zorg voor de registratie van de ingediende klachten.